alles over sporten met de hond, ook voor mensen die een sport zoeken of meer info over de verschillende disciplines willen.

IndexKalenderFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Oma redt honden uit brand maar vergeet haar kleinzoon

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lonewolf
Admin

Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 39

BerichtOnderwerp: Oma redt honden uit brand maar vergeet haar kleinzoon   do jun 10, 2010 12:15 pm

Kwestie van prioriteiten stellen: een Britse oma redde wél haar honden uit haar brandende woning, maar vergat dat haar elfjarige kleinzoon Curtis in de logeerkamer aan het slapen was. Die moest uiteindelijk door de brandweer uit het huis gehaald worden. Vermits ze allebei giftige rook ingeademd hadden, werden ze voor verzorging naar het ziekenhuis gebracht.

"Ik kan er niet bij dat ik mijn kleinzoon achtergelaten heb", aldus Mandy Hands uit Coventry. "Normaal woont hij in Portsmouth, maar nu was hij op bezoek. Ik was zodanig in paniek dat ik vergat dat hij er ook was. Pas toen iemand vroeg of er nog iemand in het huis was, viel mijn euro. Ik stond aan zijn raam te roepen toen de hulpdiensten arriveerden."

De brand werd allicht veroorzaakt door een defecte broodrooster die haar echtgenoot gebruikt had net voor hij naar zijn werk vertrokken was.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1116425/2010/06/09/Oma-redt-honden-uit-brand-maar-vergeet-haar-kleinzoon.dhtml
Terug naar boven Ga naar beneden

Oma redt honden uit brand maar vergeet haar kleinzoon
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hondensport :: Ontspanning :: Hondennieuws-
Ga naar: