alles over sporten met de hond, ook voor mensen die een sport zoeken of meer info over de verschillende disciplines willen.

IndexKalenderFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Racerat Henna

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hennemie

Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 04-01-10
Leeftijd : 35

BerichtOnderwerp: Racerat Henna   do jun 24, 2010 11:13 am

OK, we zijn nu een goeie maand bezig met de officiele agilitytraining.
Euhm, ze is SNEL. Ze vliegt voor mij uit, en werkt goed door, ook al ben ik niet bij haar. Probleem is bochtjes. Als er een sprong voor haar neus staat, is ze niet te stoppen. Hoe goed ze links of rechts ook kent, als je haar wil laten draaien, kijkt ze in de vlucht opzij, twijfelt, maar gaat toch maar lekker door. Very Happy

Nu ja eens ze te sturen is wordt ze natuurlijk supergoed, maar nu is het afzien. Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Lonewolf
Admin

Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 39

BerichtOnderwerp: Re: Racerat Henna   vr jun 25, 2010 1:58 pm

Hennemie schreef:
OK, we zijn nu een goeie maand bezig met de officiele agilitytraining.
Euhm, ze is SNEL. Ze vliegt voor mij uit, en werkt goed door, ook al ben ik niet bij haar. Probleem is bochtjes. Als er een sprong voor haar neus staat, is ze niet te stoppen. Hoe goed ze links of rechts ook kent, als je haar wil laten draaien, kijkt ze in de vlucht opzij, twijfelt, maar gaat toch maar lekker door. Very Happy

Nu ja eens ze te sturen is wordt ze natuurlijk supergoed, maar nu is het afzien. Surprised

moet leuk zijn om ze bezig te zien. met een beetje oefening zal het hopelijk lukken om die bochtjes goed te nemen.
Hennemie

BerichtOnderwerp: Re: Racerat Henna   vr jun 25, 2010 2:08 pm

Ik vind het zalig om haar aan het werk te zien. Nu, dat is niet alleen in de agility hoor.

Op schapen kan ik er ook uren naar blijven kijken, dan is onderdanige knuffelHenna weg, en verandert ze in een fel, onvermoeibaar werkertje.
Lonewolf
Admin

Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 39

BerichtOnderwerp: Re: Racerat Henna   vr jun 25, 2010 2:15 pm

Hennemie schreef:
Ik vind het zalig om haar aan het werk te zien. Nu, dat is niet alleen in de agility hoor.

Op schapen kan ik er ook uren naar blijven kijken, dan is onderdanige knuffelHenna weg, en verandert ze in een fel, onvermoeibaar werkertje.

In volle vaart rond die schapen crossen. Dan weten ze totaal niet meer waar ze staan Very Happy
Hennemie

BerichtOnderwerp: Re: Racerat Henna   vr jun 25, 2010 4:22 pm

Lonewolf schreef:

In volle vaart rond die schapen crossen. Dan weten ze totaal niet meer waar ze staan Very Happy

Laughing Ze moet inderdaad nog leren een beetje temporiseren, maar voor haar leeftijd werkt ze goed, vind ik als leek.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Racerat Henna   

Racerat Henna
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hondensport :: Hondensport :: Agility-
Ga naar: