Hondensport
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


alles over sporten met de hond, ook voor mensen die een sport zoeken of meer info over de verschillende disciplines willen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Man leeft al jarenlang als 'Boomer de hond'

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Man leeft al jarenlang als 'Boomer de hond'    Empty
BerichtOnderwerp: Man leeft al jarenlang als 'Boomer de hond'    Man leeft al jarenlang als 'Boomer de hond'    Icon_minitimedo aug 19, 2010 2:26 pm

Al bijna dertig jaar leeft de 44-jarige Gary Guy, een Amerikaanse werkloze computertechnicus, als een hond. Hij draagt zijn haar in twee staartjes bovenop zijn hoofd, zodat hij net oortjes heeft, aan zijn nek draagt hij een ketting met 'Boomer'. Zijn verzoek om zijn naam officieel hierin te veranderen, werd echter geweigerd.

Blaffen
Zijn huis is gevuld met hondenspeeltjes en -magazines. Hij kan ook blaffen net als een hond. Gary Guy Mathews : "Soms ga ik net als een hond op mijn twee achterste 'poten' staan om te smeken. Mijn obsessies begon als kind met een tv-reeks uit de jaren '80 'Here's Boomer', dit gaat over een hond die mensen redt. Sindsdien, al bijna dertig jaar dus, laat ik me zo noemen. Ik voel me op mijn best in mijn Boomer-kostuum, dan wandel ik zo door de wijk als een echte hond."

Mathews vroeg aan de rechtbank om zijn naam officieel naar 'Boomer The Dog' te veranderen. "Sommige mensen denken dat ik gek ben, maar eens ze me leren kennen beseffen ze dat ik niet zo abnormaal ben. Ik word niet betaald om als een hond te leven, het zou natuurlijk fijn zijn moest dit wel gebeuren."

De rechter in Pennsylvania besloot echter dat Gary zijn naam niet mag veranderen, omdat die verwarring zou kunnen veroorzaken bij bijvoorbeeld de hulpdiensten.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1146474/2010/08/18/Man-leeft-al-jarenlang-als-Boomer-de-hond.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Man leeft al jarenlang als 'Boomer de hond'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vrouw leeft met 55 katten en 5 honden in huis
» Rus eet hond op
» Wie is beter: de hond of de kat?
» Hond belt 112
» Hond is verslaafd aan roken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hondensport :: Ontspanning :: Hondennieuws-
Ga naar: