alles over sporten met de hond, ook voor mensen die een sport zoeken of meer info over de verschillende disciplines willen.

IndexKalenderFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Mijn twee gekken.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hennemie

Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 04-01-10
Leeftijd : 35

BerichtOnderwerp: Mijn twee gekken.   ma jan 04, 2010 10:07 pm

Mijn olijk duo:

Van de Baarbeekhoeve Amor (8 jaar oud): Een uit de kluiten gewassen Tervuurse herder. Het ziet er een ongelooflijk stoere kerel uit, maar eigenlijk had hij als Malthezer geboren moeten worden. Very Happy
Een schoothondje van formaat, maar ook een echte agility- en apportfreak.
De andere takken van de hondensport kunnen hem wat minder boeien.
Hij loopt nog altijd agilitywedstrijden bij de veteranen.

Henna van 't Rattenkasteel (1 jaar oud): Mijn moppie is dan weer een allroundwerker. Ze doet aan schapendrijven, dogfrisbee, ze is mijn loopmaatje, en in februari starten we met agilitytraining. Ze leeft echt om te werken, maar ze kan ook echt komen flemen dat het niet meer mooi is.

Hoe dol ik ook ben op Amor, Henna's karakter en temperament liggen mij veel meer. Mijn ouders hebben altijd Tervurense en Lakense herders gefokt, en ik ben in de Belgen mee ingerold toen k een jaar of 11 was. Ik heb echter nooit bewust de keuze gemaakt om een Belg in huis te halen. Bij Henna heb ik dat wel heel bewust gedaan, en ik heb er nog geen spijt van gehad, ook al word ik hier thuis nu versleten voor een collaborateur en een landsverrader. Laughing

Verder is er nog Colin, de Lakense reu van mijn zus, waar ik ook af en toe agility en dogfrisbee mee train om hem bezig te houden.
Foto's volgen nog in de desbetreffende rubriek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beheerder
Admin

Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: Mijn twee gekken.   ma jan 04, 2010 11:01 pm

leuke bende zo te horen bij jullie, hopelijk dat jullie er nog veel plezier mee gaan beleven Very Happy

groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://users.telenet.be/sadirasplace

Mijn twee gekken.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Twee woningen op het Molukse woonoord Lunetten uitgebrand
» Mijn "verloren" Indische vrienden uit Surabaya
» Mijn vader uit Semarang - Yap Kioe Bing
» „Ik ben bezorgd over mijn oom”