alles over sporten met de hond, ook voor mensen die een sport zoeken of meer info over de verschillende disciplines willen.

IndexKalenderFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

gisteren eerste keer helemaal alleen een eigen klas met keurder

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Beheerder
Admin

Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: gisteren eerste keer helemaal alleen een eigen klas met keurder   vr jan 08, 2010 10:36 am

gisteren was het een beetje spannend op de hondenschool.
aangezien ik op 20 februari mijn praktijk examen moet doen, voor brevet instructeur te kunnen behalen moet ik deze maand de klas helemaal alleen opleiden, plus dat de ervaren instructeurs mij opvolgen en me bij de fouten aanwijst.
ik heb nu al zo dikwijls mee lesgegeven maar gisteren was het toch anders hoor.
zenuwachtig dat ik was niet normaal.
en natuurlijk waren een paar nieuwe geleiders in die klas gekomen dat van de A-klas overgekomen zijn dus ja mensen die ik nog niet heb gezien natuurlijk, en je wordt meteen voor de leeuwen gegooid uiteindelijk viel het nog wel wat mee. maar vooral die ogen dat op je rug gericht staan is iets minder daardoor ook die zenuwen.
dus ik had de klas voor mij en ik moest uitleg geven zoals ik op mijn examen zal moeten doen euhm... jah dat ging iets moeilijker ik en een hele uitleg geven???

dus toch geprobeerd maar er waren enkele fouten die ik had gemaakt maja fouten zijn er om uit te leren natuurlijk.
dus zondag is het nog eens mijne toer om mijn examen proef af te leggen en hopelijk deze keer met minder fouten natuurlijk.
en jah dan zal ik nog zenuwachtiger zijn denk ik want dan gaat de hoofdinstructeur mee komen kijken of ik het goed doet.
gisteren vroeg hij al of het gelukt was ik zei natuurlijk heel eerlijk dat ik fouten had gemaakt dat is heel goed zei die, maar natuurlijk moet je er wel uit leren.

maar toch zelf trainen of andere mensen die nog nooit een hond hebben gehad duidelijk maken wat ze moeten doen is toch nog een heel groot verschil hoor.

Admin

Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 39

BerichtOnderwerp: Re: gisteren eerste keer helemaal alleen een eigen klas met keurder   vr jan 08, 2010 2:16 pm

Very Happy Very Happy het zal je wel lukken. voor dat je moet beginnen, eens een paar keer diep adem halen. en vergeet die ogen op je rug, makkelijk gezegd, maar laat je niet opjagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beheerder
Admin

BerichtOnderwerp: Re: gisteren eerste keer helemaal alleen een eigen klas met keurder   vr jan 08, 2010 2:21 pm

voor mijn axemen een goe jeneverke drinken zeker tegen de stress haha lol!

Admin

Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 39

BerichtOnderwerp: Re: gisteren eerste keer helemaal alleen een eigen klas met keurder   vr jan 08, 2010 2:49 pm

kun je doen, maar dan niet teveel. of je weet zelf niet meer wat links en rechts is Very Happy
Beheerder
Admin

BerichtOnderwerp: Re: gisteren eerste keer helemaal alleen een eigen klas met keurder   vr jan 08, 2010 2:54 pm

blijven drinken tot ik voel dat de stres wegvalt :p

BerichtOnderwerp: Re: gisteren eerste keer helemaal alleen een eigen klas met keurder   

gisteren eerste keer helemaal alleen een eigen klas met keurder
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hondensport :: Ontspanning :: Hondencafe-
Ga naar: