Hondensport
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


alles over sporten met de hond, ook voor mensen die een sport zoeken of meer info over de verschillende disciplines willen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Jehova's getuigen, ze durven wel

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Jehova's getuigen, ze durven wel Empty
BerichtOnderwerp: Jehova's getuigen, ze durven wel   Jehova's getuigen, ze durven wel Icon_minitimevr jan 15, 2010 5:50 pm

Vandaag een koppel Jehova's getuigen aan de deur gehad.

Loky zat in de tuin, vastgemaakt aan zen touw. Met een bereik van 30 meter, kan Loky aan de voor- en achterdeur.
Een zestal Jehova's getuigen was ter hoogte van de buren aan het overleggen. Loky was al op hen aan het blaffen (goed opgevoed Very Happy ).
Uiteindelijk beslissen er twee om toch aan onze voordeur te komen kloppen. Lang heeft dat niet geduurd, ze zullen hebben doorgehad dat ze binnen het bereik van Loky waren.
Je moet toegeven dat ze lef hebben. Je ziet een grote hond die op jou aan het blaffen is en waar de meeste mensen veilig van uit de buurt blijven. En toch komen ze op de hond zijn terrein om "God's woord" te kunnen verkondigen.
Onze postbode kiest voor een andere oplossing. Als hij ons nodig heeft, gaat hij halverwege de buren staan toetert hij tot we komen kijken. Hij krijgt stress en hartkloppingen van Loky Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Hennemie




Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 04-01-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mechelen

Jehova's getuigen, ze durven wel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jehova's getuigen, ze durven wel   Jehova's getuigen, ze durven wel Icon_minitimevr jan 15, 2010 10:11 pm

Ik vind het nog netjes dat Loky aan een touw ligt. Wij laten onze bende gewoon los op de hof. Very Happy
Loky lijkt wel mensenkennis te hebben. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Jehova's getuigen, ze durven wel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jehova's getuigen, ze durven wel   Jehova's getuigen, ze durven wel Icon_minitimevr jan 15, 2010 10:14 pm

loky aan een touw leggen is niet ideaal. maar onze tuin moet nog worden aangelegd, voorlopig kunnen we geen omheining zetten.
loky heeft zeker mensenkennis. bij sommigen zegt hij niets, bij anderen blaft hij. het zijn meestal diegenen die wat raar doen of zo, waar hij naar blaft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hennemie




Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 04-01-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mechelen

Jehova's getuigen, ze durven wel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jehova's getuigen, ze durven wel   Jehova's getuigen, ze durven wel Icon_minitimeza jan 16, 2010 12:09 am

Lonewolf schreef:
het zijn meestal diegenen die wat raar doen of zo, waar hij naar blaft.

Jehova's dus Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Beheerder
Admin
Beheerder


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : noorderkempen

Jehova's getuigen, ze durven wel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jehova's getuigen, ze durven wel   Jehova's getuigen, ze durven wel Icon_minitimeza jan 16, 2010 12:13 am

zeker goed opgevoed, en idd ze durven zeker.
heb het ook eens gehad toen we thuis kwamen van hondenschool, ze stonden achter thuis want mijn broer deed niet open vanvoor zijn ze doodleuk naar achteren gewandelt ik kwam thuis had ze niet eens gezien ik hondjes uit de auto ik zag ons sadira ineens heel raar doen en ze ik keek ja wist meteen voor wat het was he.
natuurlijk ons sadira wou erop vliegen en ik had haar nog net op tijd vast en kunnen tegenhouden.

wij hebben ze "vriendelijk" de poort uitgewezen ze begonnen tegen ons maar zagen dat ik moeite had om ons sadira tegen te houden dus zijn ze tch snel vertrokken.

en ergste is zij mogen geen dieren houden ofz he, waarom vallen ze dan mensen lastig die wel dieren hebben??? weetniet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://users.telenet.be/sadirasplace
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Jehova's getuigen, ze durven wel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jehova's getuigen, ze durven wel   Jehova's getuigen, ze durven wel Icon_minitimeza jan 16, 2010 12:32 am

grof dat ze naar achter gaan als je niet open doet. of je bent niet thuis of je hebt geen zin om open te doen. maar ze moeten niet aandringen.
en vermits ze op prive terrein zijn, moeten ze ook niet zagen over je honden. als ze weg blijven, hebben ze er geen last van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jehova's getuigen, ze durven wel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jehova's getuigen, ze durven wel   Jehova's getuigen, ze durven wel Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jehova's getuigen, ze durven wel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hondensport :: Ontspanning :: Hondencafe-
Ga naar: