Hondensport
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


alles over sporten met de hond, ook voor mensen die een sport zoeken of meer info over de verschillende disciplines willen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Alerte hond redt leven vrouw na zware epilepsieaanval

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Alerte hond redt leven vrouw na zware epilepsieaanval Empty
BerichtOnderwerp: Alerte hond redt leven vrouw na zware epilepsieaanval   Alerte hond redt leven vrouw na zware epilepsieaanval Icon_minitimedi feb 16, 2010 3:27 pm

Een alerte hond heeft het leven van een 21-jarige vrouw uit Long Island gered. De dwergkees alarmeerde de rest van het gezin nadat Debra Lowery een hevige epilepsieaanval kreeg in de douche. Het slachtoffer liep zware brandwonden op in het gezicht nadat ze bewusteloos viel, maar Gansta voorkwam erger.

"Ik hoorde Gansta heel nerveus blaffen", aldus vader James Lowery. "Ik heb aan mijn andere dochter Denise- die ook aan epilepsie lijdt- gevraagd om eens naar Debra te gaan kijken."

"Ik ben naar boven gelopen en zag Debra in de douche liggen. Het water liep recht in haar gezicht. Zonder Gansta was het waarschijnlijk veel erger geweest", aldus de 24-jarige Denise. (adv)

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1068121/2010/02/16/Alerte-hond-redt-leven-vrouw-na-zware-epilepsieaanval.dhtml
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alerte hond redt leven vrouw na zware epilepsieaanval
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vrouw redt hond uit ijskoud water
» Kat redt vrouw van pitbulls
» Hond takelt brandweerman toe die hem redt uit rivier
» Dappere hond redt jongen uit klauwen van poema
» Britse vrouw betaalt 12.000 euro voor operatie hond

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hondensport :: Ontspanning :: Hondennieuws-
Ga naar: