Hondensport
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


alles over sporten met de hond, ook voor mensen die een sport zoeken of meer info over de verschillende disciplines willen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Riley, de lachende hond

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Riley, de lachende hond Empty
BerichtOnderwerp: Riley, de lachende hond   Riley, de lachende hond Icon_minitimedi maa 23, 2010 11:49 pm

Lachen, dat was wat Riley deed toen hij zijn eerste verjaardagstaart onder de neus kreeg. Het huisdier had een smile tot achter zijn oren die aardig veel menselijke trekken vertoont. De 22-jarige Amerikaanse Maureen Ravelo uit San Jose, de eigenares van Riley, stond niet perplex. "Riley trekt altijd gezichten op mensenmaat en dat vind ik zo leuk aan hem. Ik beschouw hem nog amper als een hond. Vanaf het moment dat hij in ons leven is, vonden we hem altijd al menselijke trekjes hebben die we meer dan eens op camera vastgelegd hebben. 'Hij ziet eruit als een oud mannetje!', zegt mijn moeder altijd."

"Het meest unieke aan hem is dat Riley zelf denkt tot het mensdom te behoren. Als we aan tafel zitten, houdt hij ervan rechtop naast ons te komen zitten. 's Nachts slaapt hij zelfs naast ons in bed. Of dan is hij weer nieuwsgierig en volgt hij ons met een gezicht van 'Wat zijn jullie aan het doen?' of 'Kan ik met jullie meegaan?'. Soms vraag ik me af of hij beseft dat hij een hond is. Mijn familie en ik zijn alvast dol op hem en zijn gekke lach. Als je ooit een slechte dag hebt, denk dan dat er een hond bestaat die lacht als hij een verjaardagstaart krijgt!" (odbs)

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1083912/2010/03/23/Riley-de-lachende-hond.dhtml
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Riley, de lachende hond
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rus eet hond op
» Wie is beter: de hond of de kat?
» Hond belt 112
» Braziliaanse hond kan gsm's opsporen
» Verdient je hond een string?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hondensport :: Ontspanning :: Hondennieuws-
Ga naar: