Hondensport
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


alles over sporten met de hond, ook voor mensen die een sport zoeken of meer info over de verschillende disciplines willen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis Empty
BerichtOnderwerp: Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis   Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis Icon_minitimevr apr 09, 2010 2:41 pm

Comet, de blindegeleidehond van de 61-jarige David Quarmby, zeeg bij zijn thuiskomst neer en stierf. Baasje en hond hadden er een trip van 193 kilometer door Engeland op zitten. Comet bleek een kankergezwel op de milt te hebben, waar Quarmby geen weet van had.

De enige aanwijzing die Quarmby van zijn achtjarige labrador tijdens het op- en afstappen van twee treinen en van een bus kreeg, was het feit dat het beest niet zijn normale, gezonde eetlust vertoonde. "Toen we thuiskwamen, deed ik zijn harnas af. Comet snuffelde een paar keer en viel neer. Ik ben er kapot van, hij had zijn pijn verbeten tot we thuis waren."

Quarmby bracht Comet nog naar de dierenarts. Die stelde vast dat Comet een tumor had en liet hem inslapen. (jv)

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1090595/2010/04/08/Blindegeleidehond-valt-dood-na-trip-van-193-km-naar-huis.dhtml
Terug naar boven Ga naar beneden
Beheerder
Admin
Beheerder


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : noorderkempen

Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis   Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis Icon_minitimevr apr 09, 2010 6:26 pm

dan vind ik het nog onverantwoord, om met zo'n oude hond een zo lange wandeling te gaan maken.
arm beestje zeg, zelfs een gezonde hond kan hiervan neervallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://users.telenet.be/sadirasplace
Hennemie




Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 04-01-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : Mechelen

Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis   Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis Icon_minitimeza apr 10, 2010 8:48 pm

Beheerder schreef:
dan vind ik het nog onverantwoord, om met zo'n oude hond een zo lange wandeling te gaan maken.
arm beestje zeg, zelfs een gezonde hond kan hiervan neervallen.

Ik denk dat ze per openbaar vervoer reisden, als ik het goed begreep.
Wel heel droevig. Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Beheerder
Admin
Beheerder


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : noorderkempen

Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis   Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis Icon_minitimezo apr 11, 2010 3:49 pm

Hennemie schreef:
Beheerder schreef:
dan vind ik het nog onverantwoord, om met zo'n oude hond een zo lange wandeling te gaan maken.
arm beestje zeg, zelfs een gezonde hond kan hiervan neervallen.

Ik denk dat ze per openbaar vervoer reisden, als ik het goed begreep.
Wel heel droevig. Crying or Very sad

het is zeker erg ja, als het inderdaad enkel met openbaar vervoer was is het inderdaad wel anders heb ik het verkeerd begrepen.
en met kanker heb je altijd de tegenslag natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
http://users.telenet.be/sadirasplace
Gesponsorde inhoud





Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis   Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blindegeleidehond valt dood na trip van 193 km naar huis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hond valt blindengeleidehond aan: baasje valt en ligt in coma
» Vrouw leeft met 55 katten en 5 honden in huis
» Pitbull valt elfjarige en grootmoeder aan in Watermaal-Bosvoorde
» Honden bijten hun baasje dood
» Rottweilers bijten bejaarde vrouw dood

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hondensport :: Ontspanning :: Hondennieuws-
Ga naar: