Hondensport
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


alles over sporten met de hond, ook voor mensen die een sport zoeken of meer info over de verschillende disciplines willen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Eerste wedstrijd van ons seizoen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hennemie




Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 04-01-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : Mechelen

Eerste wedstrijd van ons seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Eerste wedstrijd van ons seizoen   Eerste wedstrijd van ons seizoen Icon_minitimezo mei 02, 2010 6:19 pm

Amor en ik hebben zondag onze eerste wedstrijd van het jaar gelopen. Een foutloze jumping met een 11de plaats bij de veteranen, en op het vast parcours een weigering en 13de.

Man was niet op zijn snelst, had heel veel last van de warmte, maar toch goed gelopen, en alles gegeven. Hij beseft zelf echt nog niet dat hij dit jaar al 10 wordt. Very Happy

De volgende is binnen twee weken. En dan hopen we op frisser weer. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Eerste wedstrijd van ons seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijd van ons seizoen   Eerste wedstrijd van ons seizoen Icon_minitimevr mei 07, 2010 11:47 pm

straf dat hij dat op zen 10 jaar nog zo goed kan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hennemie




Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 04-01-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : Mechelen

Eerste wedstrijd van ons seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijd van ons seizoen   Eerste wedstrijd van ons seizoen Icon_minitimema mei 10, 2010 8:38 pm

Mja, ik ben zelf geen klein beetje trots op mijn oude knar. Rolling Eyes

Dit is zijn laatste jaar als wedstrijdwoef, maar daarna mag hij blijven trainen zolang hij het aankan en leuk vindt. Zolang ik hem daar fit mee kan houden, kan hij er maar goed mee zijn.

Mijn Lakens teefje, die nu sinds december 2008 al overleden is, heeft tot op haar 13 nog trainingen gelopen, en heel goed, en heel happy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Eerste wedstrijd van ons seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijd van ons seizoen   Eerste wedstrijd van ons seizoen Icon_minitimedi mei 11, 2010 3:20 pm

zo lang hij het leuk vindt, zou ik zeker rustig aan latern trainen, dan heeft hij nog iets te doen. beter dan heel de dag liggen slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hennemie




Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 04-01-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : Mechelen

Eerste wedstrijd van ons seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijd van ons seizoen   Eerste wedstrijd van ons seizoen Icon_minitimedi mei 11, 2010 7:55 pm

Voorlopig moet ik er nog niet aan denken om hem thuis te laten van de hondenschool. Het is nogal een drama queen. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Eerste wedstrijd van ons seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijd van ons seizoen   Eerste wedstrijd van ons seizoen Icon_minitimewo mei 12, 2010 11:02 am

drama queen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hennemie




Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 04-01-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : Mechelen

Eerste wedstrijd van ons seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijd van ons seizoen   Eerste wedstrijd van ons seizoen Icon_minitimewo mei 12, 2010 11:08 pm

Wel ja, gaat eerst zielig staan doen als ik aanstalten maak om te vertrekken. Probeert dan lijfelijk zijn toegang tot de hal te forceren door zijn hoofd tussen de deur te proppen terwijl ik Henna probeer buiten te krijgen, en als dat niet lukt blaft hij het kot bijeen gedurende het eerste half uur.

Dit is al vast scenario als ik ga schapendrijven met Henna, moet er niet aan denken dat dit voor de agilitytraining ook nog vaste gewoonte zou worden.

Hij blaft echt janetterig hoog als hij opgedraaid is, en de thuisblijvende familieleden worden er gek van. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Eerste wedstrijd van ons seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijd van ons seizoen   Eerste wedstrijd van ons seizoen Icon_minitimeza mei 15, 2010 12:44 pm

lol, dat moet daar nogak een spel zijn. en meenemen gaat tuurlijk niet altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eerste wedstrijd van ons seizoen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste wedstrijd van ons seizoen   Eerste wedstrijd van ons seizoen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste wedstrijd van ons seizoen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wedstrijd nieuwsblad
» Eerste sprongetjes
» gisteren eerste keer helemaal alleen een eigen klas met keurder

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hondensport :: Hondensport :: Agility-
Ga naar: