Hondensport
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


alles over sporten met de hond, ook voor mensen die een sport zoeken of meer info over de verschillende disciplines willen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 dit zijn mijn hondjes

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Beheerder
Admin
Beheerder


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : noorderkempen

dit zijn mijn hondjes Empty
BerichtOnderwerp: dit zijn mijn hondjes   dit zijn mijn hondjes Icon_minitimezo nov 01, 2009 11:17 pm

Ons Sadira: dit is mijn allereerste hondje die echt van mij alleen is, ik speel met haar wedstrijd gehoorzaamheid maar ben wel van plan om ermee te stoppen met haar ze doet het namelijk niet goed en dat is omdat het haar echt niet intereseert.
dus heeft ze geen zin dan heeft ze ook geen zin en moet je ook niets verwachten van haar.
zij is een kruising van Husky met mechelse herder. ze is nu 2 jaartjes oud.
Normaal zal je zeggen een volwassen hond om eerlijk te zijn is ze wel de zelfstandigste van de 4 honden die hier rondlopen dat wel. maar echt volwassen zal ik haar niet noemen ze ken echt het zotteke uithangen.
maar toch bovenal ik hou zielsveel van haar

Ons ilisha: met haar ben ik ook van plan om gehoorzaamheidswedstrijden te gaan spelen, zij is nog maar net 4 maandjes geworden.
Een slim ding is het wel ze leert snel dus hopelijk dat dit ok zo zal blijven het is een heel tegenovergestelde dan ons sadira ze is ook banger van alles tegenover ons sadira, ook heel gevoelig je mag er niet te streng voor zijn want dan kruipt ze al bijna de grond aan.
dus kun je al volgen tegen ons sadira heel streng zijn, en ons ilisha niet mmm makkelijk? niet echt nee.
het zijn 2 aparte karakters ons ilisha is dan weer een heel sociaal hondje ze zal heel graag willen dat iedereen haar komt strelen. een allemansvriend tot hiertoe toch nog.
maar in het algemeen ze doe ook alles met veel plezier zolang ze in een apportje mag gaan hangen.

heb je nog vragen over de hondjes mag je dit ook steeds doen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://users.telenet.be/sadirasplace
 
dit zijn mijn hondjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mijn hondjes nog eens showen
» mijn meute
» Mijn twee gekken.
» onze hondjes in de sneeuw
» nog eens wat fotootjes van de hondjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hondensport :: Leden :: Stel hier je hond even voor-
Ga naar: