Hondensport
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


alles over sporten met de hond, ook voor mensen die een sport zoeken of meer info over de verschillende disciplines willen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 kruierke Balen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Beheerder
Admin
Beheerder


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : noorderkempen

kruierke Balen Empty
BerichtOnderwerp: kruierke Balen   kruierke Balen Icon_minitimeza jan 23, 2010 9:34 pm

morgen is het zover mijn eerste wedstrijd van dit jaar ga van start ik ben eens benieuwd of ons sadira veel zin zal hebben.
haar nieuw apportje is in ieder geval onder weg die kan ik morgen vroeg gaan halen.
dus nu hopen dat ze het op de wedstrijd zelf wilt gaan halen dus iedereen meeduimen voor een goede afloop. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://users.telenet.be/sadirasplace
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

kruierke Balen Empty
BerichtOnderwerp: Re: kruierke Balen   kruierke Balen Icon_minitimezo jan 24, 2010 2:55 pm

succes, duim duim, x
Terug naar boven Ga naar beneden
Hennemie




Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 04-01-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mechelen

kruierke Balen Empty
BerichtOnderwerp: Re: kruierke Balen   kruierke Balen Icon_minitimezo jan 24, 2010 8:15 pm

En hoe is het geweest?
Wij zijn niet curieus hoor. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Beheerder
Admin
Beheerder


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : noorderkempen

kruierke Balen Empty
BerichtOnderwerp: Re: kruierke Balen   kruierke Balen Icon_minitimezo jan 24, 2010 11:02 pm

eerlijk gezegd zoals ik al verwacht had pff, niet veel heb even kwaad geweest op ons sadira maja das snel over dus.
ik heb 64 puntjes overgehouden maja tegen augustus moet ons ilisha het overpakken van haar he dus nog even tanden bijten ben benieuwd wat ze volgende wek zal doen se dan moet ik in de border collie club gaan spelen en de week daar op in herselt dus ja, nog veel wedstrijdjes te gaan en dan heb ik vanaf maart verse wedstrijden ingeschreven Wink de volhouder wint zeggen ze altijd maar kdenk toch dat ik eerder zal opgeven dan ons sadira haha
Terug naar boven Ga naar beneden
http://users.telenet.be/sadirasplace
Gesponsorde inhoud





kruierke Balen Empty
BerichtOnderwerp: Re: kruierke Balen   kruierke Balen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kruierke Balen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hondensport :: Evenementen :: Wedstrijden-
Ga naar: