Hondensport
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


alles over sporten met de hond, ook voor mensen die een sport zoeken of meer info over de verschillende disciplines willen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Henna start training.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Hennemie




Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 04-01-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mechelen

Henna start training. Empty
BerichtOnderwerp: Henna start training.   Henna start training. Icon_minitimezo jan 24, 2010 8:20 pm

Volgende week zondag gaan Henna en ik smorgens toelatingsproef voor de agilitytraining afleggen.

De proef zelf is niet zo moeilijk. 30 seconden down op 4m, oproepen over 15m langs een rij honden, en een rondje tussen de toestellen slalommen en dan moet de hond bij de baas in de buurt blijven.

Dan begint het pas he. Gezien het feit dat ze sneller is dan haar schaduw, en ik helemaal niet Laughing voorzie ik hilarische trainingsperikelen, en die zal ik jullie zeker niet misgunnen. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Henna start training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Henna start training.   Henna start training. Icon_minitimezo jan 24, 2010 8:49 pm

succes met de proef.

niet moeilijk noem je dat. als ik loky een second los laat, is het ambras.
die trainingsperikelen moet je zeker door geven Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Beheerder
Admin
Beheerder


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : noorderkempen

Henna start training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Henna start training.   Henna start training. Icon_minitimezo jan 24, 2010 10:55 pm

30 seconden is een zaligheid, bij gehoorzaam is het 2 minuten op afstand van 10 meters Wink of soms zelfs verder of gwn rondlopen terwijl ze ander oefeningen uitleggen dus maw met de rug naar je hond toe. heel veel succes in ieder geval dat zal wel goe komen als die enkel oog heeft voor jou Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://users.telenet.be/sadirasplace
Hennemie




Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 04-01-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mechelen

Henna start training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Henna start training.   Henna start training. Icon_minitimema jan 25, 2010 12:46 pm

Bwah, enkel oog voor mij is veel gezegd Embarassed
Henna leeft voor balletjes, frisbees en schapen, maar ik zal er wel voor zorgen dat die niet in de buurt komen. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Beheerder
Admin
Beheerder


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : noorderkempen

Henna start training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Henna start training.   Henna start training. Icon_minitimema jan 25, 2010 2:17 pm

aahja ken ik ons ilisha is ook zo hoor enkel het balletje zo kan ik haar aandacht het beste vragen, dus wel heel leuk als je moet belonen natuurlijk, ons sadira das enkel maar met snoepjes dat je ze kunt belonen dus iets moeilijker voor op wedstrijd ons ilisha kan ik eens na een oefening in haar lis laten hangen als beloning
Terug naar boven Ga naar beneden
http://users.telenet.be/sadirasplace
Hennemie




Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 04-01-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mechelen

Henna start training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Henna start training.   Henna start training. Icon_minitimema feb 01, 2010 10:59 pm

Ook de agilityproef heeft ze gisteren afgelegd, en netjes geslaagd, alleen heeft ze bij de loopproef rondjes rond mij gecrosst. Rolling Eyes
Gelukkig geen reden om ons te buizen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Henna start training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Henna start training.   Henna start training. Icon_minitimema feb 01, 2010 11:02 pm

Very Happy als rondjes lopen al niet meer mag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beheerder
Admin
Beheerder


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : noorderkempen

Henna start training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Henna start training.   Henna start training. Icon_minitimedi feb 02, 2010 1:57 pm

oei al een chance dat ze je niet gebuisd hebben dan.
een dikke proficiat Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://users.telenet.be/sadirasplace
Hennemie




Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 04-01-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mechelen

Henna start training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Henna start training.   Henna start training. Icon_minitimezo mei 02, 2010 6:22 pm

Henna is intussen aan haar eerste stuuroefeningen over lage sprongen begonnen, en amaaaai.

Ze haalt nu al meer snelheid dan Amor en Taifuntje ooit hadden. Ik heb het moeilijk om het volgende bevel op tijd uitgesproken te krijgen. Gelukkig reageert ze heel goed op mijn lichaamstaal. Very Happy

We kunnen wel stellen dat ze het leuk vindt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Henna start training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Henna start training.   Henna start training. Icon_minitimevr mei 07, 2010 11:45 pm

als ze zo snel werkt, zal ze het wel heel leuk vinden. en een goede manier om wat uit te leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Henna start training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Henna start training.   Henna start training. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Henna start training.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Henna's sociabiliteitstest
» Henna enz
» Racerat Henna

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hondensport :: Hondensport :: Agility-
Ga naar: