Hondensport
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


alles over sporten met de hond, ook voor mensen die een sport zoeken of meer info over de verschillende disciplines willen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Man wil hond redden en verdrinkt voor ogen van vriendin

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Man wil hond redden en verdrinkt voor ogen van vriendin Empty
BerichtOnderwerp: Man wil hond redden en verdrinkt voor ogen van vriendin   Man wil hond redden en verdrinkt voor ogen van vriendin Icon_minitimedi feb 02, 2010 11:17 pm

Een winterwandeling met zijn zwangere verloofde Cindy werd de 25-jarige Duitser Boris S. fataal. Het koppeltje trok erop uit met hun hond Tyson. Het beestje had dolle pret in de sneeuw en liep op een bevroren meer in de buurt van Keulen. Maar de viervoeter zakte door het ijs. Boris wilde zijn hondje redden en verdronk voor de ogen van zijn vriendin.

Toen het hondje door het ijs zakte, liep Cindy naar het beestje maar ze kon hem niet meer pakken waarop Boris naar de brug liep. Hij wilde vanop de brug het beestje uit het water vissen. Het lukte niet en hij zwom het diertje achterna in het ijskoude water. Hij raakte zelf ook in moeilijkheden en probeerde nog naar zijn vriendin te zwemmen. "Hij riep dat ik mezelf in veiligheid moest brengen. Ik ben tien weken zwanger en stond tot aan mijn navel in het water. Maar ik wilde niet uit het water, ik wilde Boris helpen."

Hartfalen vriend
Even later riep hij haar toe dat hij het niet meer zou redden. Hij was uitgeput en het ijskoude water zoog hem naar beneden. "Hij ging kopje onder. Ik heb dan maar geprobeerd om de oever te bereiken. Ik moest wel, hij had het me gevraagd, voor onze baby", vertelt Cindy.

De brandweer stuurde onmiddellijk kikvorsmannen uit en een helikopter met een noodarts. De hond kon gered worden, maar voor zijn baasje kwam de hulp te laat. Er werd nog een reanimatiepoging ondernomen maar hij was al overleden. Een hartklep had het begeven. "Ik probeer me te vermannen, ik moet wel...voor onze baby", huilt Cindy. (vsv)

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1062276/2010/02/02/Man-wil-hond-redden-en-verdrinkt-voor-ogen-van-vriendin.dhtml
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Man wil hond redden en verdrinkt voor ogen van vriendin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vader steekt hondje in brand voor ogen van zijn kinderen
» Dierenbeul verdrinkt hond met roosters rond nek in kanaal in Genk
» Trein rijdt meisje dood dat hond van sporen wil redden
» Boete voor man die hond door het raam gooit
» Chauffeur wijkt uit voor hond en rijdt politiekantoor binnen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hondensport :: Ontspanning :: Hondennieuws-
Ga naar: