Hondensport
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


alles over sporten met de hond, ook voor mensen die een sport zoeken of meer info over de verschillende disciplines willen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Man veroordeeld omdat hij zijn hond opereerde

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Man veroordeeld omdat hij zijn hond opereerde Empty
BerichtOnderwerp: Man veroordeeld omdat hij zijn hond opereerde   Man veroordeeld omdat hij zijn hond opereerde Icon_minitimeza feb 06, 2010 2:06 pm

In de Amerikaanse staat Rhode Island is een man veroordeeld omdat hij zijn eigen troetelhond had geopereerd. Ter verdediging riep de beschuldige in dat hij geen geld had om de ingreep te betalen. Dat meldt de tv-zender WPRI.

Alan MacQuattie verwijderde een gezwel uit een poot van zijn 14 jaar oude viervoeter. Het dier moest nadien onder handen genomen worden door een echte dierenarts omdat de wonde geïnfecteerd was geraakt.

Liefde
Die dierenarts klaagde MacQuattie aan bij de rechtbank. De beschuldigde bekende de feiten, maar verklaarde dat hij gehandeld had uit liefde voor zijn hond en uit geldnood.

Hij was er zich niet van bewust dat hij een misdrijf had gepleegd. Toch werd hij veroordeeld voor dierenmishandeling en het wederrechtelijk uitvoeren van de dierengeneeskunde. (eb)

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1063929/2010/02/05/Man-veroordeeld-omdat-hij-zijn-hond-opereerde.dhtml
Terug naar boven Ga naar beneden
Beheerder
Admin
Beheerder


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : noorderkempen

Man veroordeeld omdat hij zijn hond opereerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man veroordeeld omdat hij zijn hond opereerde   Man veroordeeld omdat hij zijn hond opereerde Icon_minitimeza feb 06, 2010 4:11 pm

charme voor beiden want ht baasje bedoelt het goed en ik ka best begrijpen als je in geld nood zit en je beestje zie aftakelen dat je echt alles wilt doen om het beestje weer aangenaam te kunnen maken ergens wel lomp bezien van hem omdat als je het zelf doet nooit steriel kan zijn, ik vind die dierenarts een echte klojo het ebestje heeft wrs 14 goeie jaren gehad in plaats dat die DA zegt ok voor deze keer wil ik dit voor jou doen te helpen. nee hem aanklagen en waar zit dat 14 jaar oude hondje nu?? wrs in de asiel terwijl die nu mss aan het wegkwijnen is omdat die zijn baasje mist

ik spreek het niet goed wat die gedaan heeft helemaal niet maar die DA had toch een klein beetje medeleven kunen tonen he
Terug naar boven Ga naar beneden
http://users.telenet.be/sadirasplace
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Man veroordeeld omdat hij zijn hond opereerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man veroordeeld omdat hij zijn hond opereerde   Man veroordeeld omdat hij zijn hond opereerde Icon_minitimeza feb 06, 2010 4:47 pm

ik kan me volledig aansluiten bij de beheerder.
is het nu zo moeilijk als dierenarts, om in sommige omsandigheden, gratis een ingreep uit te voeren?
dat zou toch moeten mogelijk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Man veroordeeld omdat hij zijn hond opereerde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Man veroordeeld omdat hij zijn hond opereerde   Man veroordeeld omdat hij zijn hond opereerde Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Man veroordeeld omdat hij zijn hond opereerde
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hond vliegt de bak in omdat hij in politieauto bijt
» Labrador komt alleen terug nadat zijn baasje (6) verdronk
» Man voert zijn hond met levende katjes
» Hoe Maradona gebeten werd door zijn hond
» Wie is beter: de hond of de kat?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hondensport :: Ontspanning :: Hondennieuws-
Ga naar: