Hondensport
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


alles over sporten met de hond, ook voor mensen die een sport zoeken of meer info over de verschillende disciplines willen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hond is verslaafd aan roken

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lonewolf
Admin
Lonewolf


Aantal berichten : 220
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 45
Woonplaats : Schriek

Hond is verslaafd aan roken Empty
BerichtOnderwerp: Hond is verslaafd aan roken   Hond is verslaafd aan roken Icon_minitimedi maa 02, 2010 7:46 pm

Een Chinese vrouw is dringend op zoek naar hulp om haar nicotineverslaafde hond af te helpen van het roken. "Ze heeft minstens twee sigaretten per dag nodig", vertelt mevrouw Li uit Peking.


Cocker spaniel Treasure is verslaafd aan roken, al sinds ze vijf maanden oud was. "Ik moet een sigaret aansteken in de asbak zodat zij de rook kan inademen", vertelt haar baasje.

"Als mensen roken in haar buurt, gaat ze hen snel achterna om de rook in te ademen." Treasure houdt ook van de peukjes. "Ze eet alle peuken op." Als de hond geen sigaret krijgt, protesteert het beestje.

Een recent bezoek aan de dierenarts toonde aan dat Treasure plekken op de longen heeft. Ook het hart en de lever van de hond zijn groter dan normaal. "Ik heb mijn familie gevraagd om Treasure te helpen om te stoppen met roken. We hebben de asbak nu verstopt op plaatsen waar ze niet bijkan."

Bron: http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid907038/hond-is-verslaafd-aan-roken.aspx
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hond is verslaafd aan roken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rus eet hond op
» Wie is beter: de hond of de kat?
» Hond belt 112
» Is dit de grootste hond ter wereld?
» Wat je je kat of hond nooit mag geven

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hondensport :: Ontspanning :: Hondennieuws-
Ga naar: